2012. június 23., szombat

Táska készül! :)

Szegény próba baba,még várja,hogy megkapja a lábát,így nem tudom kihasználni!MÉG!
Addig gondoltam készítek valami mást!
Mivel egy nőnek cipőből,és táskából sosem elég...
De ugye cipőt nem tudok varrni,max. csak bentit,így a táska mellett döntöttem!:)
Már jó ideje takargatom az anyagot,mondván majd jó lesz valamire!
Pár hete megláttam ezt a gyönyörűséget,és megszületett az ötlet,hogy táskát csinálok belőle,és szerzek magamnak hozzá ilyen  szépséget!Milyen jól fognak mutatni együtt,rajtam! :)
A férjemnek ne szóljatok!Titok!
Táska kiszabva várta a sorát a kosárkában,míg aztán az éjszaka nem igazán tudtam elaludni,így nekiestem!




Az ihlető!

Eddig jutottam vele:



Bélés,és fül hiányos szegényke,és a forgatástól,még ráfér egy alapos vasalás is!
De már alakul!


Elkészült!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése